W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.
Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.
Jak powinna wyglądać obsługa hotelowa?
Hotele stają się tymczasowym domem gości, którzy mogą przebywać na służbowej delegacji, czy też wycieczce. Dom ten musi być nie tylko dobrym schronieniem, ale przede wszystkim stwarzać optymalne warunku do wypoczynku – czy to po ciężkim dniu pracy, czy po skończonym zwiedzaniu. Co sprawia, że goście czują się w hotelu komfortowo? Okazuje się, że jednym z istotniejszych czynników wpływających na zadowolenie klientów, jest jakość obsługi hotelowej. Pracownicy hotelu każdego dnia starają się zaspokoić podstawowe potrzeby gości. Jak powinna wyglądać obsługa hotelowa, by klient był usatysfakcjonowany ze swojego pobytu? W dzisiejszym artykule odpowiadamy na to pytanie.
Znakomita obsługa hotelowa – czyli jaka?
Po pierwsze – uśmiech, oczywiście najlepiej, jeśli jest on szczery i serdeczny. Wymuszony uśmiech nie sprawia dobrego wrażenia, a wbrew pozorom bardzo łatwo go rozpoznać. Dlaczego pogodny wyraz twarzy pracowników jest tak istotny? Cóż, przede wszystkim sprawia, że goście czują się w bezpiecznie i komfortowo w nowym miejscu, a obsługa hotelowa wydaje się miła, uśmiechnięta i życzliwa w stosunku do klientów. Warto więc pamiętać o tym, że w tej branży liczy się przede wszystkim profesjonalizm i wysoka kultura osobista personelu. Jest to najważniejsza wizytówka danego miejsca, wyróżniającą hotel na tle konkurencji.
Obsługa hotelowa powinna zadbać o schludny wygląd każdego dnia. Niedopuszczalne jest zaprezentowanie siebie w pogniecionym lub brudnym uniformie, gdyż goście mogą odnieść wrażenie, że tak też będzie wyglądać ich pokój – niezachęcająco. Oczywiście, nie ocenia się książki po okładce, jednakże elegancki wygląd to forma wyrazu szacunku wobec osób odwiedzających hotel. Schludny wygląd i uśmiech to podstawa, która zapewnia dobre wrażenie podczas pierwszego kontaktu.
Jak zapewnić sprawną obsługę gości hotelowych?
Obsługa hotelowa to osoby pierwszego kontaktu, do których udają się goście w razie ewentualnego problemu. Personel powinien być przygotowany na taką ewentualność – z pewnością każdy doceni pomocną dłoń, nie tylko w przypadku, gdy zagubi się klucz do pokoju, ale też w innych kwestiach, do których zalicza się przykładowo udzielenie gościom informacji na temat pobliskich atrakcji.
Serdecznie zapraszamy do hotelu Sleep we Wrocławiu. Naszą misją jest prowadzenie hotelu w sposób odpowiadający najwyższym standardom, a jednocześnie dążenie do tego, aby gość mógł poczuć się u nas, jak u siebie w domu.