Hotel Sleep – Kontakt

ul. Kominiarska 33, 51-180 Wroclaw

tel. +48 71 715 80 50
fax. +48 71 715 80 54
kom. +48 604 231 938

e-mail: hotel@hotelsleep.pl

Walcz ze stresem – odwiedź Wrocław!

Kategoria: Blog

relaks we Wrocławiu

Czy masz ostatnio poczucie, że bez przerwy pożera Cię stres? Nie potrafisz zrelaksować się we własnym domu, gdyż co godzinę nerwowo sprawdzasz służbowego laptopa? Zostaw go w domu i rusz się na weekend w Polskę. Zmienisz otoczenie i nabierzesz dystansu. Wybierz Wrocław. Malownicze Stare Miasto i moc atrakcji sprawią, że chociaż na 48 godzin oderwiesz się od codzienności.

Postaw na spokój

Przede wszystkim zaplanuj podróż z mocnym postanowieniem wypoczęcia. Nie nastawiaj się na głośne nocne kluby i całodniowy shopping w centrum handlowym. Twoim głównym zadaniem będzie zgubienie się pośród uliczek Starego Miasta. Spaceruj, przyglądaj się kolorowym kamienicom. Wypij kawę w jednej z kawiarenek czytając książkę, lub oglądając odcinek ulubionego serialu na telefonie. Nie śpiesz się. Gdy dotrzesz na rynek popatrz na fontannę i posłuchaj jak szumi woda. Zjedz gofra, albo watę cukrową, zapominając na chwilę o diecie. Ubrudziłeś koszulkę bitą śmietaną? Trudno! Przecież jest weekend! Uśmiechaj się do każdego napotkanego krasnoludka – uśmiech jest lekarstwem na wszystko. Wybierz się do ZOO. Spokojnym krokiem spaceruj między zwierzakami, przypomnij sobie, jaką radość sprawiało Ci to, gdy byłeś dzieckiem.

Śpij spokojnie

Nie rezerwuj modnego hotelu w głośnym centrum. Wybierz mały, kameralny hotel w  cichej okolicy Wrocławia, najlepiej z własną restauracją. Nie będziesz musiał szukać w popłochu lokalu na kolację czy śniadanie. Hotel na uboczu to gwarancja braku tłumów. Możesz więc cieszyć się ciszą i spokojem. Nie będzie przeszkadzać Ci głośna muzyka dochodząca z pobliskiej dyskoteki, ani  hałasująca, podpita młodzież na korytarzu. Ponieważ wyjazd ma na celu odstresowanie, nic nie stoi na przeszkodzie, abyś położył się w łóżku z lampką wina już o 20:00 i nadrobił lektury, na które do tej pory nie miałeś czasu. Rano nie zrywaj się z łóżka „aby nie marnować dnia”. Pozwól sobie na podrzemanie nawet do 11:00, nie zapominaj, że  głównym celem tego wyjazdu jest regeneracja siły.